Bedenktijd.

Natuurlijk hoop ik dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Meer over retourneren lees je in de algemene voorwaarden. 

Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort.

Klachten.

Natuurlijk hoop ik dat je tevreden bent met de producten. Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd, stuur dan eerst een mail naar info@liefsvancindy.nl of bel op werkdagen naar 0643875556 en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. Ik zal er dan alles aan doen op dit op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vanwege de drukte in de shop en de voorbereidingen van Flavourites Live (23-25 nov) is er een verzendstop. Bestellingen die tussen 17-11 en 26-11 binnenkomen, worden vanaf 27-11 weer verzonden. Alle bestellingen die voor vrijdag binnen zijn, worden uiterlijk voor 21-11 verzonden. Liefs van Cindy Sluiten